دسته
لینک وبلاگ
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 9910
تعداد نوشته ها : 33
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem273

با تمام این اوصاف ، سال 2020 برای تلفن های همراه سال خوبی بود. همه تلفن های میان رده استاندارد 90 هرتز را وارد صفحه نمایش خود می کنند و بسیاری از گوشی های پرچمدار عملکرد خوبی در مناطق مختلف دارند.




با تمام این اوصاف ، سال 2020 برای تلفن های همراه سال خوبی بود. همه تلفن های میان رده استاندارد 90 هرتز را وارد صفحه نمایش خود می کنند و بسیاری از گوشی های پرچمدار عملکرد خوبی در مناطق مختلف دارند.


در همین حال ، اپل سعی کرده آن را ساده نگه دارد و وارد بازی فعلی نشود. جعبه گشایی آیفون 12 توسط اپل به سادگی اضافه شده است و این شرکت امسال دستگاه های خود را بدون آداپتور و AirPads راه اندازی کرده است.


تا سال 2019 ، هر ساله اپل با رونمایی از تلفن همراه جدید ، آداپتور و AirPad را به طور پیش فرض در جعبه دستگاه قرار می دهد ، اما طبق برنامه اپل برای محافظت از محیط زیست و کاهش اشتراک دستگاه های الکترونیکی استفاده نشده با محیط طبیعی ، این سال ، آیفون های خود را با جعبه کوچکتر روانه بازار کرد. همانطور که گفته شد ، دلیل اصلی کوچک شدن قاب آیفون ، نبود آداپتور و AirPod بود.


با این حال ، باز کردن جعبه آیفون 12 ، سیاست مخفی اپل در فروش بیشتر را نشان می دهد. زیرا در داخل جعبه سری آیفون 12 ، یک کابل Lightning Type-C به همراه یک راهنمای دائمی و برچسب اپل وجود دارد.


تاکنون همه چیز در جعبه طبیعی است ، اما اگر بخواهیم نگاه دقیق تری بیندازیم ، فقط دارندگان سری آیفون 11 آداپتور Type-C دارند و درصد کمی از این کاربران یک نسخه کوچک از دوربین و آیفون 12 را خریداری می کنند. پردازنده آنها آیفون 11 خود را انداخت.


به این ترتیب ، اگر دستگاه های شما نسبت به آیفون 11 و بقیه اعضای خانواده کمتر است ، برای خرید آداپتور اپل باید 19 دلار جداگانه پرداخت کنید.


قطع اتصال آداپتور دستگاه ، بازار خرید و فروش کالاهای تقلبی را نیز در بازارهایی که اپل نمایندگی رسمی در منطقه ندارد ، باز می کند.


با این حال ، اپل تمام تلاش خود را برای بهبود فروش و همچنین احترام به مشتری انجام داده است. یکی از ویژگی های خاص آیفون 12 سری ، MagSafe است. در پشت دستگاه یک آهنربا نسبتاً قوی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن کیف پول خود را قرار دهید تا کارت های بانکی خود را قرار دهید و دستگاه را به صورت بی سیم شارژ کنید. این امکان وجود دارد که در آینده ای نزدیک ، چندین تولید کننده محصول ثانویه از این ویژگی استفاده کرده و با همکاری اپل انیمیشن اختصاصی خود را به محیط iOS اضافه کنند.

پنج شنبه اول 8 1399
X