دسته
لینک وبلاگ
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 10647
تعداد نوشته ها : 33
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem273


شاید اگر 10 سال پیش برای خرید یک تلفن هوشمند مخفی به بازار رفته اید ، در عرض چند ساعت بهترین ها را انتخاب کرده و خریداری کرده اید. اما اکنون زمان تغییر کرده است و هرماه چندین تلفن جدید وارد بازار می شوند و تعدادی گوشی قدیمی را جایگزین می کنند.



شاید اگر 10 سال پیش برای خرید یک تلفن هوشمند مخفی به بازار رفته اید ، در عرض چند ساعت بهترین ها را انتخاب کرده و خریداری کرده اید. اما اکنون زمان تغییر کرده است و هرماه چندین تلفن جدید وارد بازار می شوند و تعدادی گوشی قدیمی را جایگزین می کنند. در راهنمای خرید تلفن ، ما هر ماه بهترین ها را در رده های مختلف قیمت ارائه می دهیم تا به شما در انتخاب بهترین ها بر اساس بودجه خود کمک کنیم.


در این راهنما از معرفی گوشی های هوشمند غیره خودداری کردیم و فقط به مدل های مجهز به iOS و Android می پردازیم. هنگام ارائه برخی از تلفن ها ، ما مدل های دیگری را با همان قیمت ها یا مشخصات ذکر کردیم. توجه داشته باشید که قیمت ها براساس میانگین بازار است و ممکن است در طول ماه نوسان داشته باشد.


معیار اصلی که برای انتخاب تلفن در نظر گرفتیم ، نسبت "قیمت به عملکرد" ​​است. همچنین فقط فرم های ثبت شده وارد می شوند. از نظر مشخصات سخت افزاری ، ما فقط تلفنهایی با حداقل 2 گیگابایت رم و مدلهایی را انتخاب کردیم که در سال 2018 و بعد از آن معرفی شدند و ما به مدلهای لوکس با تولید محدود یا مدلهایی که پیدا کردن آنها در بازار مشکل است فکر نکردیم. در بعضی موارد ، قیمت فقط بدون ضمانت ذکر می شود؛ زیرا یافتن مدل هایی با ضمانت در بازار دشوار است.


جدول در پایین هر محدوده قیمت به شما کمک می کند تا با یک نگاه ، بهترین ها را در هر دسته بندی مقایسه کنید. نسخه اندرویدی که در جداول ذکر شده نسخه نسخه تلفنها است و می توانید هنگام خرید گوشی به جدیدترین نسخه بروزرسانی کنید یا ممکن است نسخه از قبل به روز شده را دریافت کنید.


تلفن همراه حداکثر 2 میلیون تومان


در این بازه قیمتی حتی می توانید تلفن هایی با قیمتی در حدود 500000 تومان پیدا کنید ، اما با توجه به اینکه آنها تجربه خوبی را در اختیار شما قرار نمی دهند ، ما توصیه نمی کنیم آنها را خریداری کنید. در ماه های گذشته چندین مدل مختلف در این گروه وجود داشته است ، اما به دلیل کمبود برخی مدل ها و همچنین افزایش قابل توجه قیمت ، ما در این بازه قیمتی بیشتر و بیشتر شاهد حفظ حریم خصوصی هستیم.

نوکیا 2.2 مدل 2/16 گیگابایت؛ 1،950،000 تومان با ضمانت 


راهنمای خرید تلفن همراه حداکثر 2 میلیون تومان


اولین باری که به ظاهر کلی این گوشی نگاه می کنید ، فکر می کنید با یک تلفن در ارتباط هستید که از قیمت واقعی آن گران تر است. نوکیا 2.2 یکی از ارزان ترین تلفن های موجود در بازار است که تقریباً از صفحه نمایش تقریبا تمام صفحه استفاده می کند و مجهز به دستگاه های قابل قبولی است ، با این وجود بدنه پلاستیکی این گوشی احساس بسیار بالایی نمی دهد. این گوشی در دو مدل با رم 16.2 و 32.3 گیگابایت و حافظه داخلی قابل استفاده خواهد بود. مدل دوم با قیمتی در حدود 2 میلیون و 300 هزار تومان قیمت گذاری شده است.


صفحه IPS 5.71 اینچ با رزولوشن 720 x 1520 پیکسل و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در وسط قسمت فوقانی. قلب ضرب و شتم نوکیا 2.2 تراشه MediaTek Helio A22 با 4 هسته پردازشی گیگاهرتز است و به لطف پورت microSD می توانید حداکثر 400 گیگابایت حافظه خارجی را به گوشی اضافه کنید. این گوشی دارای Android 9.0 One است و طبق گفته نوکیا ، می توانید روی دریافت به روزرسانی های نرم افزاری تا دو سال و به روزرسانی های امنیتی تا 3 سال حساب کنید.



خرید نوکیا 2.2 مدل 3/32 GB


نوکیا 2.3 (Digito Review) یک تلفن نسبتاً جدید است که چند ماه است در بازار عرضه شده است. این مدل دارای صفحه نمایش بزرگتر با اندازه 6.2 اینچ است و در کنار عمق سنسور دوربین اصلی قرار دارد. علاوه بر این ، باتری قدرتمندتر دارای 4000 میلی آمپر ساعت اما رم کمتری (2 گیگابایت) است. مدل 32.2 گیگابایتی این گوشی با قیمتی در حدود 2،650،000 تومان (با ضمانت) فروخته می شود و ارزش کمتری نسبت به نوکیا 2.2 دارد.


نوکیا 2.3 را بخرید


هواوی Y5 2019 همچنین شباهت های بسیاری با نوکیا 2.2 دارد. با این وجود از 2 گیگابایت رم استفاده می کند و فاقد اندروید One است. مدل 32.2 گیگابایتی این گوشی با ضمانت 2،150،000 تومان به فروش می رسد و ارزش خرید آن نیز کمتر از نوکیا 2.2 است. Honor 8S تقریباً با گوشی هواوی Y5 2019 یکسان است؛ تقریباً با همان قیمت (32.22 گیگابایت ، 2،250،000) اما با یک نام متفاوت.

دسته ها : فناوری - تکنولوژی
پنج شنبه نهم 5 1399
X